A semmi nem fájhat!nastroeniya-devushka-paren-3945.jpg
Belül mégis ki szól?
Hangjait hallom
édes nevetésnek,
volt egyszer álmom,
te voltál a SZÓ,
a szerelmet súgtad
az életigenlésnek.

Most is látom én,
nevető ajkaid, s
könnyed lépteddel
járod az utcákat,
ki megbámul
nem felejti
huncut vállad,
mit veszetttem.
Ó, én állat?!

Tépd magad szíved,
hasítsd véresre.
Megérdemled. Hisz
amikor kellettél mentél.
S most önnön csapásként
szidod a sorsot,
pedig sorsod kovácsa,
csak magadból lettél.

Légy barátom jövő,
tégy férfivá!
Könny nem bánthatja
szemed, nem illik hozzád.
Szerezd vissza vagy
vessz egy életre el!
Dolgozz a szeretőn, ki
egy IGAZ barátra vár!

2017. május 27.

Szerző: Versember  2017.05.27. 11:48 Szólj hozzá!

Címkék: bánat verseskötet szerelmes szerelmi bánat versember vers és kő tetem

A bejegyzés trackback címe:

https://verseskotetem.blog.hu/api/trackback/id/tr8312544287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása