Nem álmodtam, láttam,maci.jpg
egy másik világban
nem fáj, ha a homlokomba
vered azt a
buksi fejed.

Mindig úgy csináltam,
mintha aludnék,
de már rég lefőtt a
kávé, a miénk és
nem másé.

Fél szemmel figyeltem,
ahogy mezítláb
mentél, alig
a konyhában egy
bögre szandálban.

De jaj, mert megláttál,
rögtön körém
fonódtál és az
utolsó szó helyett,
a titkod felöltöztetett.

2015. március 24.

 

 

Szerző: Versember  2015.03.24. 18:59 Szólj hozzá!

Címkék: vers szerelem szerelmes versember verses kötet vers és kő tetem

A bejegyzés trackback címe:

https://verseskotetem.blog.hu/api/trackback/id/tr867301205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása